Postępowanie uzupełniające ogłasza i przeprowadza dyrektor szkoły, która po przeprowadzeniu postępowania rekrutacyjnego dysponuje nadal wolnymi miejscami.
W celu ujednolicenia terminu i trybu postępowania uzupełniającego uzgodniono następujący harmonogram dla szkół, uczestniczących w rekrutacji:
– od 5.05 do 16.05.2014 – składanie przez rodziców wniosków o przyjęcie do szkoły spoza
obwodu, która dysponuje wolnymi miejscami
– 23.05.2014 – wywieszenie list uczniów zakwalifikowanych
– od 26.05 do 29.05.2014 – potwierdzenie woli nauki w wybranej szkole, w tym dostarczenie
wymaganych przez szkoły dokumentów
– 30.05.2014 – wywieszenie list uczniów przyjętych
W postępowaniu uzupełniającym obowiązują takie same zasady składania dokumentów,
wzory wniosków oraz tryb postępowania, jak w zakończonym postępowaniu rekrutacyjnym.
Informacje o prowadzonym przez szkoły postępowaniu uzupełniającym dostępne będą na stronach internetowych szkół uczestniczących w tym postępowaniu.